camne ek perasaan kalau kekasih kita lelaki yang jenis suka pakai mekap macam adam lambert atau bill kaulitz


aku nk try imagine kalau boifren atau suami aku seorang yg suka mekap mekap. camne la gaknye. ni mesti kalau nk kuar, suh dia bangun dulu 'abang, dh kul 7pagi ni. kate nak pegi breakfast mcDonalds kul 9. cepat la.'  camtu la kot kan. pastu nanti celak celak mesti kongsi ngan dia. apekehal. jangan ganas2 guna tu. patah celak saya kang. 


kalo cam adam lambert je takpe la. sket2 je.


gambar hasil carian google. kredit to owner.


setakat pakai celak je. mayb bedak sket2. ok lulus. aku suka. rambut pun lawo.


tapi kalo kena boipren or suami yg cam bill kaulitz ni. makkk aiiii tak ke tepuk dahi aku... dia punye eyeliner tu lebih tebal dr eyeliner aku. n aisedow dia lebih gelap dari aku. juga kening lebih terbentuk dari aku. hampeh je kan. eh lupa. rambut lebih stailo dari aku jugak.


gambar hasil carian google. kredit to owner.


gambar hasil carian google. kredit to owner.


mak ayah aku awal awal tak restu kot aku nk bercinta ngan orang ginih. hahaha.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...